سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فالوور بخریم یا خیر!؟

 

خرید فالوور

فالوور بخریم یا خیر!؟

با توجه به نقش شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف، برخی ممکن است به خرید فالوور ایرانیمتوسل شوند، اما چرا؟

به گزارش ایسنا، این روزها و با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای مختلف، یکی از راه‌های تبلیغات حضور در این شبکه‌ها و ارتباط با کاربران آن‌هاست. از طرفی با توجه به تاثیرگذاری حساب‌ها و کانال‌های پرمخاطب، ممکن است توجه کاربران بیش‌تر معطوف به اکانت‌هایی ‌شود که فالوورهای زیادی دارند، به همین دلیل شاید برخی به دنبال راه‌هایی در جهت افزایش فالوور (دنبال‌کننده) باشند و حتی از تلاش برای به دست آوردن فالوورهای مجازی هم غافل نشوند.

احتمالا با تبلیغاتی از قبیل «500 فالوور فقط 4 دلار»، «خرید فالوورهای صددرصد واقعی»، «خرید فوری فالوور» و موارد مشابه برخورد کرده‌اید. اگر صاحب کسب‌وکار باشید یا از شخصیت‌های تاثیرگذار، این نوع تبلیغات می‌تواند برای شما وسوسه‌انگیز باشد. همچنین نوع مشابهی از این تبلیغات هستند که «لایک» می‌فروشند. در صورتی که بنا به گزارش وب‌سایت پلیس فتا، خرید لایک و فالوور در بلندمدت بی‌فایده است و جایگاه حساب کاربری را به‌خطر می‌اندازد و خرید فالوور بدلیل راحتی تشخیص اصل از بدل آن و عدم امکان هرگونه بهره‌برداری، هیچ توجیه عقلانی ندارد.

بطور کلی سه دلیل اصلی برای استفاده از اینستاگرام وجود دارد: ایجاد ارتباط با دوستان و خانواده و اطلاع از وضعیت ایشان که در این صورت هیچ نیازی به خرید و افزایش تعداد فالوورها احساس نمی‌شود، زیرا این فالوورهای مجازی شناختی از شما ندارند، درنتیجه علاقه‌ای به محتوای تولید و اشتراکی شما نیز نخواهند داشت. دوم، ایجاد بازاریابـی و کسب وکار که البته فروش خدمات و محصولات به فالوور بَدَل (مجازی) غیرممکن است. سوم ایجاد تأثیر که تأثیرگذاری بر فالوور بدل نه تنها غیرممکن است بلکه موجب خدشه‌دار شدن اعتبار اکانت شما نیز می‌شود.

 

از طرفی فالوورهای بدل ویژگی‌های منفی هم دارند، از جمله اینکه با شما تعامل دو جانبه ندارند، در مقایسه با فالوورهای اصلی، با اهداف شما سنخیتی ندارند، گاهی نظراتی نامناسب و نامتناسب با موضوع درج می‌کنند، تبلیغات ناخواسته با خود به همراه دارند، توسط اینستاگرام شناسایی و مسدود می‌شوند، برخلاف سیاست‌ها و قوانین اینستاگرام فروخته می‌شوند، به اعتبار کاربران تاثیرگذار اینستاگرام صدمه می‌زنند و موجب کسب درآمد نمی‌شوند.

فالوور بدل با شما تعامل ندارد

بی‌شک ارتباط با فالوور بدل ممکن نیست زیرا این اکانت‌ها توسط بات (ربات) اداره می‌شوند. بهترین ارتباط حاصل از فالوئرهای بدل، دریافت نظراتی مانند «چه پست خوبی!» خواهد بود. برخورداری از بازخورد فالوورها، بویژه برای صاحبان صفحات تاثیرگذار، دارای اهمیت فراوانی است. تمامی نام‌های معتبر تجاری، قبل از شروع هرگونه همکاری بعنوان اسپانسر، اعتبار اشخاص تاثیرگذار را راستی‌آزمایی می‌کنند. تنها هدف کاربران تاثیرگذار اینستاگرام، تعامل دوطرفه جهت تأثیر بر رفتار فالوورها است و پرواضح است این مهم با داشتن فالوورهای بدل، شدنی نیست.

همچنین اگر خودتان از نام‌های معتبر تجاری باشید، حداقل انتظارتان از فالوورها، جدا از لایک و اشتراک‌گذاری، تنها مشاهده محتوای شماست و با وجود فالوورهای بدل، جای هیچ‌گونه توقعی باقی نمی‌ماند. از نشانه‌های اکانت‌های بدل می‌توان به فقدان یا تعداد کم تصاویر پروفایل و هوش ارتباطی ضعیف با کاربران دیگر اشاره کرد. همچنین اکانت‌های بدل بیش از آنکه فالوور داشته باشند، دیگران را فالو (دنبال) می‌کنند. البته برخی سازندگان حساب‌های بدل، حتی به قانون رایج «تقابل» یا فالوبک در اینستاگرام موقتاً تمکین کرده اما پس از مدتی بصورت خودکار دنبال کردن هزاران فالوور خود را متوقف می‌کنند.

کلام آخر

فالوورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.