سفارش تبلیغ
صبا ویژن

27 روش افزایش فالوور اینستاگرام (قسمت دوم)

 

خرید فالوور

27 روش افزایش فالوور اینستاگرام (قسمت دوم)

روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد اما ساده ترین این روش ها خرید فالوور واقعی است. اما روش هایی دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

2 یک تولید کننده محتوا تعیین کنید

فقط یک یا دو نفر حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان، شخصی را انتخاب کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های مفید اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان بزرگ کار می کنید، ممکن است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک درخواست سازمان یافته یا دستورالعمل مستند در دست است.

این اسناد باید به مردم اطلاع دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما درخواست کنند، وقتی که می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این کار را انجام دهند.

3 مهارت عکاسی و ویرایش عکس

برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست.

این به این معنی نیست که حتماً باید دوره های عکاسی را بگذرانید تا عکس های اینستاگرام خوبی داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها قبل از شروع کار باید تمرین سخت داشته باشید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا باشید.

مهارت های عکاسی یاد بگیرید

از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن همراه خود گرفته اید. فقط اینطور نیست، اما انتظار می رود که اینطور باشد.

در حالی که برخی از برند ها از عکس های حرفه ای برای عکس اینستاگرام خود استفاده می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی واقعی کلمه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

·       در یک زمان روی یک موضوع تمرکز کنید.

·       فضای منفی را در آغوش بگیرید.

·       دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

·      تقارن را جستجو کنید.

·      جزئیات کوچک را ضبط کنید.

·      فالوور های خود را خوشحال کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما اغلب اوقات آنها برای ایجاد یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس ها را قبل از اینکه برای بار اول در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس باز کنید و آنها را ویرایش کنید.

کلام آخر

فالوورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.