سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 روش برای افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرام (بخش سوم)

 

خرید فالوور

20 روش برای افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرام (بخش سوم)

اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند. اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower    هایمان را افزایش دهیم؟ راحت ترین روش خرید فالوور واقعی است. اما روش های دیگری برای این کار وجود دارد.

15. پروفایل فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کنید:

روش بسیار راحتی برای اتصال فیسبوک به اینستاگرام وجود دارند. در این روش، به راحتی می‌توانید پیام‌ها و پست‌های مشابه را بین تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید به اشتراک بگذارید و این پیام‌ها و پست‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و در نتیجه ارتباطات خود را گسترش دهید.

16. از پروفایل اینستاگرام در زمان نظر دهی در بلاگ ها استفاده کنید:

وقتی در یک بلاگ در حال درج نظر می‌باشید، این ایده خوبی است که پروفایل اینستاگرام خود را به شکل یک لینک در محتوای متن نظر خود اضافه کنید. این مورد باعث می‌شود تا با نویسندگان وب سایت‌ها یا بلاگ ها ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را برای دنبال کردن شما تشویق کنید.

17. از افرادی که به شما کمک کرده‌اند یاد کرده و از آن‌ها تشکر کنید:

وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند و یا حتی اسم و نام کاربری شما را منتشر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

18. از مطالب بی محتوا و اسپم دوری کنید، صادق و شفاف باشید:

اگر از روش‌های اسپم برای جذب دنبال کننده استفاده کنید، به زودی آن‌ها شما را UnFollow کرده و احتمالاً به دوستانشان نیز این را پیشنهاد می‌کنند. این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی می‌گذارد. این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک می‌کند تا نه تنها دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید، بلکه از خودتان نام خوبی به جای بگذارید.

19. یک لیست از مطالب مفید تهیه کنید:

همانطور که در یکی از موارد بالا گفتیم، تهیه کردن و ارسال پیام‌های باکیفیت حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام 24 ساعت روز و تمام 7 روز هفته را در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیز باکیفیت و مناسبی برای ارسال ندارید، می‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در اینجور شرایط آن‌ها را منتشر کنید. این موضوعات جذاب می‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلف باشد.

20. پیشنهادهای ویژه‌ای فقط برای دنبال کنندگان اینستاگرام داشته باشید:

شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا یا ردبول و حتی دیجی کالا در ایران برای دنبال کنندگان خودشان در اینستاگرام پیشنهادهای ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

مثلاً با ارائه تخفیف‌های ویژه فقط در اینستاگرام یا راه اندازی مسابقات در صفحه خودتان می‌توانید اینستاگرام خودتان را از وب سایتتان مجزا کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال کردن اینستاگرام خود به صورت مجزا نیز بکنید.

کلام آخر

فالوورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.